KALİTE MERKEZİ
Kalite Birimi, Sağlık ve Rehberlik Merkezi kullanıcılarına sunulan hizmetlerin ISO 9001:2008 standartları kapsamında kaliteli hizmet sunumu yapılabilmesi için gerekli çalışmaları yapmaktadır.
Bu çalışmalar;
- 
Sağlık ve Rehberlik Merkezi birimlerine ait Süreç, Prosedür, Talimat, Görev Yetki Sorumlulukları’nın belirlenerek tanımlanması, 
- 
Kaliteli hizmet sunumu için “Hasta Öneri/ Şikayet Form”larının değerlendirilerek üst yönetimle gerekli çözüm ve önlemlerin alınması, 
- 
Yılda bir kez “Hekim Gözlem Anketi” yapılarak sonuçlarının değerlendirilerek etkinliğinin artırılması, 
TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen sertifika yenileme kapsamında;
- 
İç denetçiler ile her yıl “İç Denetim”’in yapılması için gerekli plan ve çalışmaların yapılması, 
- 
Sertifika yenileme için her üç yılda bir “Ana Denetim”’in yapılması, 
- 
Sertifikanın devamlılığı açısından ana denetim sonrası takip eden iki yıl “Ara Denetimler” gerçekleşmektedir. 
Kalite birimi çalışmaları kalite yönetim temsilcisi tarafından yürütülmektedir.